Kamis, 27 Maret 2014

cara memakai jilbab gampang

cara memakai jilbab gampang Amikor tinédzser voltam , én voltam az a lány , aki igazán élvezni ezeket az időket. Sok barátom van , és aktív az iskolában. Az értékek elég kielégítő , és soha nem zavarta . Mint a fiatal nők általában, elkezdtem figyelni . Nagyon büszke vagyok az egyenes, fekete haj és selymesen sima . Ha fúj a szél , úgy érzem, nagyon szép , mert a haj koronát nő .

Amikor egy iskola , nézek normális , mint a többi gyerek . Az iskolák és a térdig érő szoknya , rövid ujjú ing . Ha járok a családdal , hordok rövid ujjú ing , farmer és más alkalmi ruha . Egyáltalán nem a fejemben , hogy viselje a hidzsáb . Úgy tűnt, a kár , ha a szép haj kell borított ruhával nagyon szorosan.

Bár én nem vagyok fátyolos , követtem az iszlám Da'wah tanórán kívüli Youth Agency ( BDIR ) . Figyelmen kívül hagytam , hogy nézése közben egy másik BDIR tagjai az összes rajta a hidzsáb , csak kergeti pontokat. Az iskola érvényesíti a pontokat, hogy szerepelni fog a jelentés kártya igazolására az élénk a diákok. Minél magasabb a pont, annál jobb. Így kezdődött a napról- napra változások érzem a szívemben.

Kezdetben én is csak akkor , amikor az ülések hetente egyszer. Van egy különleges esemény a fiatal nők nevű BDIR Keputrian , azaz a tevékenységek, amelyek bemutatja, hogyan kell egy muszlim hozzáállás és viselkedés . Onnan tudom, hogy kötelező egy muszlim nő , hogy fedezze az egész testét , kivéve az arcot és a tenyér . Ennek van egy furcsa íze a mellkasomban .

Általában én is csak nézd meg a barátaim és idősek Keputrian esetben , de valamilyen oknál fogva , azon a napon , úgy éreztem, voltak szép. Mivel vannak gyönyörű fénye bennük. Hirtelen a szívem költözött néz ki, mint őket . Azt akarom, hogy a muszlim, aki szereti Istent , az engedelmesség minden parancsot .

Amikor kifejeztem szándékát, hogy a barátaim , a reakció változatos . Bárki, aki egyetért és támogatja , van is egy mondás: " Még nem lah .. nem kell viselni zárt szeretet , mint ez? " Ll munka nehéz tudni, hogy .. "vagy " Tim , te még mindig nem komolytalan viselkedés , így szeretné viselni a hidzsáb , benerin első szív te ", és így tovább. Hhhh .. én csak sóhajtott . Bevallom , nem voltam nyugodt, szelíd lány , és még inkább , hogy nyugodt és hűvös , de ez nem jelenti azt, hogy nem lehet megváltoztatni . Legalábbis nem tudtam tanulni, hogy jobb , kívülről és belülről .

Úgy éreztem megállíthatatlan vágyat , mondom az anya . Kicsit félek is, mert az én döntésem hozzáteszem családi kiadások . Kellett vennem egy hosszú ruhát vásárolni jilbab és így tovább, míg a családom nem volt jómódú . De váratlanul , anyám és apám egyetértenek. Még azok is, akik örömmel , hogy engem szedés ki a ruhát és fátylat . Még egy anya hajlandó eladni egy arany gyűrűt , hogy vásároljon néhány ruhát nekem. " Semmi baj , Nduk , boldog anya , hogy miért , ha meg szeretné változtatni a jobb , " mondta az anya , hogy mikor kell eladni a gyűrűt. Amikor sírni, megígértem magamnak , és az anya , azt tartsa udvarias megjelenését.

Amikor kellett viselni a fátylat , sok a megjegyzéseket, hogy alakultak ki . Néhány boldog, néhány gúnyos mosollyal , néhány vicces megjegyzéseket. Annyit válaszolt mosolyogva. Semmi baj , én becsukom a korona egy másik korona szebb. A szív úgy érzi , sokkal kényelmesebb és biztonságosabb . Őszintén szólva, először voltam zavarodva , még mindig viseli a hidzsáb nem megfelelő szabályokat. De apránként megtudtam , cseréje tudásod a többi muzulmán barátaim, ez az, amit szeretek a folyamatot.

Most hű marad viselnek ruhát , mint amilyennek lennie kellene egy muszlim . Egészen szeretem megkönnyítette , egyáltalán nem baj , ha én állásra . Még mindig működik , anélkül, hogy távolítsa el a személyazonosságát, mint egy muszlim .

Ki mondta, hogy valaki annyira csúnya és rusztikus ? Még mindig úgy érzi, szép , kívülről és belülről. Az biztos , miután rajta a hidzsáb , már nem hanyag , mint valaha . Én ruhát, hogy automatikusan fokozatosan lágyítja a viselkedésem , a szívem , és a beszédet. Ne félj , hogy nem "eladva" , vagy nehéz, hogy egy társ visel a hidzsáb . Mivel én találkoztam a jámbor ember , jó és kemény munkás, aki már két éve , mint a férj és apa a mi kis bébi

Tidak ada komentar:

Posting Komentar